Skip to content

Kuinka luoda 0 3D-merkistä tehosekoittimen avulla helposti (esimerkki)

19 de heinäkuu de 2021
icono blender 1

Jokin aika sitten kaikki ihmiset olivat kunnioitusta ylimääräiset 3D-tehosteet että he tarjosivat joitain elokuvia elokuvateattereissa. Tässä tilaisuudessa opit luomaan 3D-hahmosi tyhjästä Blenderissä.

Aikaisemmin tällainen tekniikkaa Sitä voidaan pitää mahdottomana saavuttaa, mutta tämän saavutuksen takana on monia ihmisiä, jotka ovat tehneet kovasti töitä saadakseen sen yhteiskunnan saataville.

Tällä hetkellä tämä tekniikka on täysin ja ehdottomasti kaikkien saatavilla ohjelmia tai sovelluksia, lähinnä tietokoneilla, vaikka älypuhelimille on myös saatavilla työkaluja.

Suunnittele kaikki mitä kuvitella

Tietokoneet ovat epäilemättä täydellisiä laitteita projektien aloittamiseen 3D-tekniikkaa käyttävien työkalujen avulla. Verkossa olevien ohjelmistojen valikoiman lisäksi on yksi, joka erottuu Helppokäyttöinen ja käyttäjien käytettävissä olevat ominaisuudet tuovat ainutlaatuisia ideoita eloon.

Siksi tällä kertaa tämän artikkelin on tarkoitus antaa sinulle Blenderiä koskevia erittäin kiinnostavia tietoja sekä vaiheet, joita sinun on noudatettava hahmon luominen 0: sta nopeasti ja helposti.

Blender-universumin tunteminen

Blender lanseerattiin tammikuussa 1998, se on avoimen lähdekoodin ohjelmisto, jonka on kehittänyt Blender Foundation, johtava yritys maailmassa. kolmannen ulottuvuuden teknologisten välineiden kehittäminen.

Se on yhteensopiva vähintään kolmen eniten käytetyn ohjelmiston kanssa ympäri maailmaa: Windows, macOS ja Linux. Vaikka se voi toimia minkä tahansa muun käyttöjärjestelmän kanssa, on mahdollista, että se voi toimia väärin.

Koska ohjelmisto on avoimen lähdekoodin ohjelma, se kokee jatkuvasti ja jatkuvasti suorituskyvyn parannuksia ja työkalut suuren kehittäjäyhteisön ansiosta, jotta sen suorituskyky olisi erinomainen kaikissa käyttöjärjestelmissä.

Vaikutus yhteisöön

Se, mikä alkoi elokuvateollisuuden hyödyntämänä työkaluna, on nykyään kaikkien tarvitsevien ihmisryhmien käytettävissä toteuttaa projekti Blenderin tarjoamien työkalujen avulla.

Studiosta graafikoihin, oppisopimusoppilaiden, animaattoreiden tai pelaajien kautta suuri joukko ihmisiä on yhä kiinnostuneempi oppimaan käsittelemään tämän tyyppistä tekniikkaa erityyppisiin projekteihin ja esityksiin.

Luo hahmoja Blenderillä

Jos olet yksi niistä ihmisistä, jotka haluavat oppia tekemään monimutkaisia ​​luomuksia helposti ja nopeasti Blenderin tarjoamilla työkaluilla ja toiminnoilla, olet oikeassa paikassa, koska täällä sinulla on lyhyt kuvaus siitä, miten se tehdään.

Luo hahmoja Blenderillä

Kun olet ladannut ja asentanut Blenderin tietokoneellesi, sinun on suoritettava se, jotta voit aktivoida luovuuden ja käynnistää luo 3D-hahmosi 0: sta Blenderissä seuraamalla näitä yksinkertaisia ​​ohjeita:

  • Paina Vaihto + A-näppäimiä.
  • Vie hiiri ensimmäisen vaihtoehdon päälle ja valitse sitten ”Kuutio”.
  • Paranna juuri luomasi kuution sijaintia ja kokoa jatkamalla. Voit tehdä tämän käyttämällä kohdistinta yhdessä S-näppäimen kanssa liikkua varten ja kohdistin yhdessä S- ja Z-näppäinten kanssa muuttaaksesi sen kokoa.
  • Käytä Blenderin muokkaajia hahmollesi.
    • Napsauta näytön oikeassa reunassa työkalukuvaketta.
    • Klikkaa ”Lisää muokkaaja”.
    • Valitse Deform-osiossa vaihtoehto Armature.
    • Anna muodolle nimi … tässä tapauksessa voidaan käyttää ”Nainen”.
    • Valitse ”Säilytä äänenvoimakkuus” ja ”Multi Modifier” -valintaruudut.
  • Napsauta ”Käytä”, kun olet määrittänyt hahmosi.
  • Valitse aiemmin luomasi kuutio.
  • Lehdistö oikealla painikkeella ja napsauta sitten ”Poista”.
  • Kun kuutio on tyhjennetty, hahmosi pitäisi näkyä näytöllä.

Hahmosi on jo luotu Blenderissä!

Kuten näette, Blenderillä on kyky tehdä monimutkaisia ​​luomuksia seuraamalla melko yksinkertaisia ​​vaiheita. Tämä on ensimmäinen askel, jonka sinun on tehtävä aloittaaksesi tämän uskomattoman työkalun hallinnan.

Muiden toimintojensa avulla voit tee haluamasi muutokset, sekä muita luomuksia. Osoita, että mielikuvituksellasi ei ole rajoja luoda 3D-hahmoja tyhjästä Blenderissä.