Vuoden 2020 koronaviruspandemian aikana monet ihmiset joutuivat jäämään koteihinsa, mikä johti etsintään uusia tapoja viihdyttää lakata ajattelemasta tosielämän ongelmia, kuten aina, mikä johti sellaisten indie-pelien löytämiseen, joilla ei ollut suurta tai edes lainkaan suosiota, ja näiden pelien joukossa on yksi, joka pyyhkäisi online-suoratoiston ja videon suoratoiston maailmaa, ja tämä oli surullisen kuuluisa joukostamme, jonka loi InnerSloth -studio.
Keskuudessamme on pohjimmiltaan hyvin yksinkertainen peli pelaamisen aloittamiseksi, samanlainen kuin pelit, kuten Mafia ja Clue, jossa pelaajien on arvattava tai heidän on päätettävä, kuka pelaajista tai useimmissa tapauksissa arvaa, onko hän tavallinen kumppani vai murhaaja, joka toimii yksinkertaisella äänestysjärjestelmällä, mutta lisää tehtäviä, jotka pelaajien tai tässä tapauksessa miehistön jäsenten on suoritettava voittaakseen pelin ennen kuin salamurhaaja tai huijari päätyy kaikkiin, joten nimi ”keskuudessamme” tarkoittaa ”Keskenämme”.
Miksi videopeleissä on viiveitä?
Vaikka palvelimien yhteyttä ei ole mahdollista muuttaa, on aina mahdollista yrittää hallita, kuinka hyvin pelin laatu voi mennä.
On ymmärrettävä, että viive voi johtua suuresta ping -määrästä tai enemmän, mikä on pohjimmiltaan aika millisekunteina, joka tarvitaan tietojen siirtymiseen paikallisesta palvelimesta pelin tai palvelun alkuperäiseen palvelimeen, koska alhaisempi viive tai ping suositeltavampi, jotta aika on lyhyempi, mikä on yleinen yksimielisyys ping alle 100 ms.
Toinen syy, miksi viivettä voi esiintyä, on laitteen fyysinen viive joko matkapuhelimessa tai tietokoneessa, mikä voi tapahtua laitteen RAM -muistin puutteen tai sisäisen muistin ylikuormituksen vuoksi, mikä aiheuttaa fps: ää tai kehyksiä sekunnissa, vähenevät huomattavasti, joten vaikka ping on vähän, se voi on ongelmia fps: n kanssa, tai myös päinvastoin.
Mitä ovat MS ja miten ne vaikuttavat peliini?
Kun puhumme MS: stä, viittaamme millisekuntien mittaukseen, jonka saamme pelin pingin avulla, tätä käytetään aikaa, jonka tiimimme tarvitsee kommunikoida IP -verkon kanssa. Tämä mitta on erittäin tärkeä online -peleihin osallistumisessa, koska suorituskykymme siinä riippuu siitä.
Jos esimerkiksi pelaamme mitä tahansa online -videopeliä, meidän ei ole kätevää saada erittäin korkeaa ping -arvoa, koska tämä tarkoittaa pidempi vasteaika tai toisin sanoen, mitä näemme näytöllämme, on paljon hitaampaa kuin muiden, mikä tekee meistä erittäin helpon kohteen. Meidän on otettava huomioon, että MS voi vaikuttaa useista syistä:
Suurimman osan ajasta se johtuu yleensä Internet -yhteydestämmeKoska se voi myös olla ongelma samalla palvelimella, laitteistomme tila voi myös olla ongelma, mikä lisää pelin palvelimien kylläisyyttä.
Strategiat suorituskyvyn parantamiseksi ja pelin viiveen vähentämiseksi
Pelattaessa sovellus on yleensä englanninkielinen, koska espanjankieliset versiot eivät ole olleet nykyään yhtä tärkeitä kuin englanninkieliset, joten sanoman ymmärtämiseksi on välttämätöntä vaihtaa joukostamme espanjaksi.
Kun tämä on jo ymmärretty, on myönnettävä, että vaikka peli voidaan ymmärtää paremmin espanjaksi, sen sisällä ei ole paljon tehtävää viiveen ratkaisemiseksi, mutta tunnistaa ongelmat, sinun on ymmärrettävä, onko viive latenssin tai muistin perusteella.
Kun olet ratkaissut epäilyksen, sinun on valittava, mihin suuntaan valitset, jos kyseessä on latenssi-ongelma, mahdolliset ratkaisut ovat yhdistäminen parempaan Wi-Fi-signaaliin tai palvelimeen lähellä käyttäjän sijaintiaottaen huomioon, että Espanjan maassa ”Eurooppa” -palvelin on paras vaihtoehto. Toinen vaihtoehto on käyttää VPN: ää IP -osoitteen muuttamiseen ja yhteyden muodostamiseen palvelimelle, joka on millä tahansa kolmesta alueesta.
Kun vika on järjestelmämuisti on parempi vapauta laitteen tilaaJoko nopeuta laitetta ja korjaa RAM -muistia niin, että fps paranee ja samalla vapauttaa muistia, on hyvä vaihtoehto parantaa järjestelmän suorituskykyä.
Tyhjennä pelin välimuisti
Kun tyhjennämme välimuistin, poistamme väliaikaiset pelitiedot, vaikuttamatta käyttäjätietoihimme. Tällä tavalla meillä on peli juuri asennettu poistamatta käyttäjää ja asetuksia.
Poista kaikki taustasovellukset
Lähtömme hitaus johtuu yleensä siitä, että käytämme monia sovelluksia samanaikaisestitai kun olemme pelissä, joka kuluttaa laitteemme resursseja ja aiheuttaa viiveitä, sulkemalla kaikki nämä sovellukset voimme saada sujuvamman pelikokemuksen
Muodosta yhteys lähimpään palvelimeen
Jos Internet -palveluntarjoajamme ei ole niin hyvä, etäpalvelimien käyttäminen on haitallista pelin aloittamisessa, koska vastausaika pitenee. Ihannetapauksessa etsi lähimmät palvelimetJos olemme esimerkiksi Latinalaisessa Amerikassa, ei ole suositeltavaa käyttää eurooppalaista palvelinta.
Pelaa ystävien kanssa, jotka ovat samassa maassa
Kun otetaan huomioon Internet -palveluntarjoajamme suorituskyky, meidän on hyödyllisempää pelata ihmisiä lähietäisyydeltä tai samassa maassa. Koska tämä antaa meille samanlaisen vasteajan ja tekee pelistä miellyttävämmän.
Käynnistä modeemi ja matkapuhelin uudelleen ennen kuin aloitat toiston
Internet -modeemin uudelleenkäynnistys voi olla ratkaisu sekä pingin vähentämiseen että rratkaista muita Internet -ongelmia, riittää vain sammuttamaan ja käynnistämään uudelleen. Sama tapahtuu puhelimessamme, kun käynnistämme sen uudelleen, päivitämme sen toimintaa. Resursseja kuluttavat taustasovellukset suljetaan automaattisesti, mikä vähentää ping-toimintoa huomattavasti.
Kuinka asettaa korkea prioriteetti joukkoomme PC: llä
Tämä parantaa tietokoneen suorituskykyä pelatessasi. Voit tehdä tämän vain siirtymällä tehtävienhallintaan, siirtymällä Lisätietoja -välilehteen, siirtymällä tiedot -vaihtoehtoon ja napsauttamalla keskuudessamme oikealla painikkeella osion asetettu prioriteetti -vaihtoehtoa. Näin varmistat, että tietokoneesi antaa pelille enemmän tehoa kuin muut avoimet ohjelmat.
Viive, joukko -pelin heikkous
Muista, että näiden pelien suosio, kuten meidän keskuudessamme, se tuli yön yli, Kuukausittain vähintään muutaman tuhannen pelaajan määrä miljoonille aktiivisille pelaajille päivittäin, ja se kasvaa edelleen, koska on olemassa monia tapoja ladata peli, jopa ilmaiseksi.
Tämä johti siihen, että palvelimen ylikuormitus oli yleinen ongelma, joka on edelleen suuri ongelma monissa paikoissa ja aikoina. Pelipalvelimet, vaikka ne ovat toimivia, he eivät pystyneet pitämään pelaajien määrää jatkuvasti vakiona että peli nautti suurimman suosionsa ajasta.
Koska pelissä voidaan valita vain 3 eri palvelinta: ”Pohjois -Amerikka”, ”Aasia” ja ”Eurooppa” jättäen monet pelaajat palvelimien ulottumattomiin ja vaikuttamalla siten näiden pelaajien suorituskykyyn.