Monet pelaajat ovat kiinnostuneita operatiivisista tiedoista, kuten siitä, kuka loi ja keksi Fortniten, koska jotkut kehittävät jonkin verran ihailua. Varsinkin jos se on yksi parhaista nuorisopeleistä verkossa.
Ensinnäkin on tiedettävä, että Fortnite on online-videopeli, jonka yksi tavoitteista koostuu vastustajaryhmän jäsenten tuhoamisesta tai eliminoimisesta. Se on pohjimmiltaan kilpailu olla viimeinen selviytyjä.
Laukaiseva näkökohta, jolle peli on erittäin pyydetty on, että sillä on mukautuksia joka kuukausi tai mahdollisuus käyttää erityisiä arvoja. Luojat kehittävät itse asiassa kilpailuja ja erikoisversioita tarjotakseen pelaajille paremmat olosuhteet.
Fortnite on suosittu peli ympäri maailmaa, jota pelaa monet käyttäjät, jotkut heistä ovat maista, joissa puhutaan espanjaa, ja siksi he ihmettelevät, mitä Fortnite tarkoittaa espanjaksi.
Kuka keksi ja loi Fortniten?
Yksi Fortniten ja sen innovaatioiden rakentamisen tärkeimmistä kasvoista on sen perustajajohtaja, Tim Sweeney muiden suunnittelijoiden ja ohjelmoijien kanssa.
Fortniten luoneella ja keksivällä ammattilaisella on laaja kokemus markkinoilla, koska hän oli ohjelmoinut pelejä 11-vuotiaasta lähtien. Lisäksi hänen tietämykselleen on ollut ominaista edistynyt ohjelmointiasioissa.
Yritys, Epic Games syntyi vuonna 1991Kun Tim Sweeney oli 21-vuotias konetekniikan opiskelija Marylandin yliopistossa. Tämä oli aika käynnistää ensimmäinen yrityspelinsä, ZZT.
Tuhansien omistautuneiden faneidensa ansiosta ZZT auttoi Sweeneyä luomaan maineen itselleen ja yritykselleen. Epic, joka sijaitsi alunperin Sweeneyn vanhempien kodissa Marylandissa, tuli nopeasti oikea liiketoiminta.
Oli aika kehittyä ja Fortnite syntyi
Ajan myötä Epic Game kasvoi käynnistämällä muita videopelejä, kuten Unreal Engene, Tekken 7, Bioshock. Mukana on myös Batman Arkham -sarja ja tuleva Final Fantasy VII remake.
Vuosia myöhemmin, hallittuaan teollisuutta niin kauan, Sweeney ja hänen tiiminsä tajusivat, että peliteollisuus muuttui. Nyt, ilmaisista malleista oli tulossa yhä suositumpia ja menestyvämpiä.
Joten vuonna 2012, vuosi Fortniten ensimmäisen ilmoituksen jälkeen, se teki yhteistyötä kiinalaisten ilmaisten peli- ja sovellusyrityksen Tencentin kanssa.
Tässä yhdistelmässä Tencent ja Epicin visio, olivat laukaisijoita Fortniten menestykselle tänään. Sen rakenne olisi selvästikin vapaa, mutta sillä ei olisi kannustimia varainhankintaan.
Sen julkaisemisen jälkeen siitä tuli vain yksi vuosi parhaista ehdotuksista vuosina 2018 ja 2019. Joten Fortniten luonut ja keksinyt Sweeney lisää ajoittain uusia sääntöjä.
Fortnite-alku
Ensimmäisen kerran, kun se esiteltiin, se syntyi vuonna 2011 Spike-videopelipalkintojen juhlinnan yhteydessä, ja projektissa oli vain kolme viikkoa. Yksi edustajista oli sen perustajajohtaja Tim Sweeney.
Alusta alkaen videopeliä kuvattiin nimellä ”maailma, jossa tutkitaan, tönäistään, rakennetaan ja lopulta hengissä”Koska sen käyttöliittymä olisi samanlainen kuinNälkäpelit”. Peli kehitettiin julkaistavaksi Unreal 4 -pelimoottorissa, jonka alkuperäinen julkaisupäivä oli vuoden 2013 puolivälissä.
Mutta toimintansa viivästymisen vuoksi vasta vuonna 2015 he paljastivat beetaversion suorittamaan reaaliaikaisia arviointeja käyttäjien kanssa. Tällä tavoin he pystyivät tunnistamaan hyvät tai huonot puolet, joita liiketoimintasuunnitelma voi aiheuttaa. Mutta, Vuonna 2017 Battle Royale -tila mukautettiin, ja vuoden 2018 alussa siitä oli tullut planeetan suurin peli.
Onko Fortnite yksisuuntainen peli?
Vastaus on kielteinen, Fortnite antaa sinun olla vuorovaikutuksessa useiden pelaajien kanssa eri vaiheissa. Suurimmalle osalle näistä on ominaista olla autioilla rannoilla tai hieman suljetuilla osioilla.
Internet-käyttäjät voivat selvästikin kommunikoida kollegojesi kanssa, varsinkin kun tavoitteena on löytää esine tai jokin esine, joka on suunniteltu pelin alkuun. Vastineeksi he voivat hankkia uusia asusteita, vaatteita, hahmoja ja mukautettuja elementtejä.
Yksi syy tähän peliin on niin suosittu, koska voit hankkia sen ja ladata sen mihin tahansa pelikonsoliin tai elektroniseen laitteeseen.