Online-moninpeliroolipelit ovat nykyään erittäin suosittuja, ja World of Warcraft on edelleen korkeimpien tilauslistojen kärjessä. No tämä peli tarjoaa räätälöinti- ja pelityökaluja jotka ansaitsevat käyttäjät tämän pelin kertomaan tarinaan.
Sinun pitäisi kuitenkin tietää, että kuten nykyäänkin on yleistä löytää tämän tyyppisiä roolipelejä, kuten Dota ja League of Legends, World of Warcraft oli edelläkävijä esittäessään mahdollisuuden pelata verkossa. reaaliajassa käyttäjien kanssa ympäri maailmaa.
Tällä tavalla, jotta tiedät koko World of Warcraftin historian, näytämme sinulle, miten tämä roolipeli syntyi ja kuka sen loi. Lisäksi tiedät jotka ovat World of Warcraftin suunnittelijoita, suosituin massiivisesti moninpeli -online -peli.
Kuka loi ja ketkä ovat World of Warcraftin suunnittelijoita?
World of Warcraft on erittäin suosittu online-moninpelin roolipeli, tämä franchising on luotu ja Blizzard Entertainmentin kehittämä. World of Warcraft näyttää tapahtumat, jotka edeltävät tapahtumia edellisessä osassa kerrotussa tarinassa, joka oli kolmas franchising -sarjassa, jonka nimi on Warcraft III: The Frozen Throne.
Tämä peli julkaistiin marraskuussa 2004, juhlistamaan tämän universumin kymmenvuotispäivää, joka alkoi Warcraft Orcs & Humansilla. Samoin World of Warcraftin suunnittelutyö vastasi suunnittelijoista Rob Pardo, Jeff Kaplan ja Tom Chilton.
Rob Pardo puolestaan oli pelin pääsuunnittelijoiden lisäksi jonkin aikaa Blizzard Entertainmentin luova johtaja. Sama, jonka WoW kehitti.
Nykyään World of Warcraftilla on Guinnessin ennätys siitä, että se on massiivisesti moninpeli suurin määrä tilaajia maailmassa. No, WoW tarjoaa sen edun, että se on saatavana mille tahansa käyttöjärjestelmälle.
Miten World of Warcraft syntyi?
Tällä hetkellä roolipeli World of Warcraft tunnetaan nimellä tämän tyyppisen reaaliaikaisen pelin edelläkävijä. No, pelityylistä, jota WoW esitteli ensiksi, syntyi pelejä, jotka tunnetaan nykyään nimillä Dota ja League of Legends for PC.
Se oli vuonna 1994, kun Warcraft julkaisi ensimmäisen reaaliaikaisen strategiapelinsä nimellä ”Warcraft Orcs & Humans”. Tämä peli nostaa maailmankaikkeuden perustan, joka on tällä hetkellä Azeroth, ja esittää hyvän ja pahan välisen taistelun kaksi puolta jaettu tapoillaan ja uskonnolliset vakaumukset.
Myöhemmin vuonna 1995 Warcraft julkaisi kaksi jatko -osaa tästä pelistä nimellä ”Tides of Darkness” ja ”Beyond the Dark Portal”. Lisää tarinaa, jonka he jo kertovat, ja esittelee taistelun ihmisten ja muiden olentojen, kuten korkeiden tonttujen, tonttujen ja kääpiöiden, välillä.
Lisäksi tämän pelin tunnetut ryhmät muodostettiin silloin, liitto ja lauma. Samoin kolmas erä oli ensimmäinen, jossa WoW toteutti useita laajennuksia aloittamatta täydellistä kunnostusta.
Joten se sai paljon suosiota 3D-malleille ja korkealaatuiselle grafiikalle että se tarjosi tuolloin MOBA -järjestelmän käyttöönoton lisäksi.
World of Warcraftin historia
Pelin kehittänyt yritys, Blizzard Entertainment, julkisti vuonna 2001 tarinan, joka jatkuu Warcraft III: ssa, World of Warcraftissa esitetyllä tavalla. World of Warcraft on suunniteltu siten, että pelaajat he saattoivat tehdä mitä halusivat alustallasi.
Peli julkaistiin virallisesti vuonna 2004 ja sen lisäksi ne on julkaistu 8 World of Warcraft -laajennusta. Ensimmäinen julkistettiin vuonna 2008 ja viimeinen julkaistiin lokakuussa 2020.
Ominaisuus, joka vahvistaa tämän RPG: n tähän mennessä suosituimpana, on se, että World of Warcraft antoi käyttäjille mahdollisuuden luoda mukautettuja merkkejä, ulkonäöltään ammatteihin, jotka he voisivat omaksua.
Lisäksi se antoi käyttäjälle mahdollisuuden tehdä mitä halusi ilman, että hänen tarvitsisi lineaarisesti seurata sarjaa tarinoita tai valmiita tehtäviä. Lisäksi tämän sarjan laajennukset rikastuttivat tarinaa ja lisäsivät uusia hahmoja, luokkia, ammatteja, kiinnikkeitä ja alueita uusien tehtävien kehittämiseksi tarinassa.