Teknologia etenee harppauksin, niin usein uudet laitteet näyttävät olevan paljon edistyneempiä kuin edelliset versiot. Siksi meidän on oltava tietoisia uusista suuntauksista tekniikan maailmassa.
kestää näytönohjaimen versiot videopeleinä heillä on hyvä suorituskyky. Voimme nähdä, että kuvan laatu ja nopeus, jolla he liikkuvat, on yllättävää.
Tämän lisäksi muotoilu tarjoaa paljon paremmin a tehokkaampi palvelu kaikessa mielessä. Saatamme ihmetellä, miten se toimii tai miten nämä grafiikat voivat näyttää niin hyviltä? Tämä on mahdollista Teraflopsin ansiosta.
Mitä ovat teraflopit ja mitä ne mittaavat?
Teraflops ovat pohjimmiltaan mitä mitata tietokoneidemme suorituskykyä, keskittynyt erityisesti näytönohjaimiin. Nämä vastaavat kuvien laadun ja nopeuden antamisesta.
Oikeastaan tämä mitataan floppeina mikä tarkoittaa liukulukuoperaatioita sekunnissa. Tämä on hyvin pieni toimenpide, joten näiden laitteiden kehittäjät pitävät sitä mittana Teraflopsissa.
Tietokoneiden suorituskyvystä riippuen flopin mitta-asteikko vaihtelee. Tämä voi nousta pienimmästä kiloflops-asteikosta ja nousta suorituskyvyn mukaan, Megaflops, Gigaflops, Teraflops ja niin edelleen.
Vaikka flopit osoittavat tietokoneidemme suorituskyvyn itsessään, ne eivät ole kovin hyödyllisiä. On hyödytöntä, että sinulla on paljon kapasiteettia Flopsissa eikä riittävästi prosessointikapasiteettia.
Esimerkiksi tietokoneessamme oleva prosessori ja sen sisäinen muisti. Jotta tietokoneemme toimisivat paremmin, kaikkien näiden elementtien on kuljettava käsi kädessä.
On pidettävä mielessä, että kun kyse on tietokoneidemme nopeudesta ja suorituskyvystä, itse Flops-mittauksia ei yleensä hyväksytä kovin hyvin. Toisaalta, tietojen analysointiin tai muihin tieteellisiin sovelluksiin, flopit ovat erittäin tehokas toimenpide.
Mille ne on tarkoitettu ja mikä on niiden käyttö tietojenkäsittelyssä?
Flopsissa tehtyjen mittausten laskemiseen käytetään usein liukulaskutoimintoja sekunnissa tieteellisissä laskelmissa. Yleensä kun tarvitaan suuri määrä liukulukuoperaatioita.
Niitä käytetään yleensä mittaamaan suorituskyky välillä tietokoneiden tarjoama nopeus ja graafinen laatu. Sen käytöstä on tullut tunnettua, että se on mitattu videopelikonsolien nopeuden ja juoksevuuden mittaamiseksi.
Moderneissa konsoleissa on tavallista käyttää tähtitieteellisiä lukuja Teraflopsissa. Erityisesti mittaa näytönohjainten ja sisäisten prosessorien kapasiteetti joita videopelit tuovat.
Jos verrataan näitä lukuja tietokoneidemme kapasiteettiin, huomaamme, että ero on yleensä ylivoimainen. Tämä johtuu siitä, että videopeleissä koko sisäinen suorituskyky otetaan viitteenä.
Miksi tätä ongelmaa esiintyy?
Todellisuudessa tämä ongelma syntyy jatkuvan kilpailun välillä, joka vallitsee suurten videopelien kehittäjien välillä, ja kamppailusta kilpailijoiden voittamiseksi. Siksi sinun on oltava hyvin varovainen tämän toimenpiteen suhteen.
Kun puhumme videopelit tai videokonsolit suurin osa luvuista Flops ne tulevat GPU: lta. Tämä on periaatteessa prosessori, jonka päätehtävänä on parantaa laitteen graafista toimintaa.
Jonka mukaan mitä enemmän Teraflopsia konsolissamme on, sitä korkeampi graafinen suorituskyky tulee olemaan Tämä. Yksinkertainen esimerkki tästä on kolmiulotteinen grafiikka, joka vaatii suuremman kapasiteetin grafiikkaprosessorissa.
Virtuaalitodellisuuden tai virtuaalitodellisuuspelien käytössä, mitä suurempi konsolien graafinen kapasiteetti, sitä parempi kokemus saavutetaan. Tällä tavoin olemme oppineet, mitä Teraflops on ja mihin ne ovat sekä mihin niitä yleisesti käytetään, on huomattava, että meidän on oltava varovaisia näiden toimenpiteiden suhteen.