Jos olet jo asentanut 3D Studio Max -ohjelman ja annat sen ensimmäiset askeleesi Siinä voi olla joitain epäilyksiä siitä, miten 3DS Max -elementit poistetaan sen jälkeen, kun olet antanut huonon aivohalvauksen.
Esimerkiksi, kun olet luonut 5-kärkisen tähden, saatat joutua poistamaan sen tai poistamaan sen ympärillä olevan kuvan, tätä varten voit kysyä itseltäsi, onko komento poistaa 3D max.
Vastaus on ei, mutta älä huoli, vaikka 3D Max -lukuja ei voi poistaa, klikkaa vain kuvaa ja paina näppäimistön poistopainiketta.
Jos silti mitään ei tapahdu ja ihmettelet, miksi en voi poistaa 3DS Max -objekteja? Älä huoli, varmasti poistonäppäimesi epäonnistuu samalla tavalla kuin voit käytä askelpalautinta tai napsauta hiiren kakkospainikkeella ja poista sitten.
Tietenkin, jotta voit käyttää 3D Studio Maxia, sinun on tiedettävä, kuinka lisätä ja lisätä kuvataso kyseiselle tasolle (läpinäkyvä tai ei) voit tehdä kaikki mallisi.
Kuinka luoda yksinkertaisia esineitä sylintereihin ja palloihin
Jos haluat koristele tai lisää yksityiskohtia pyöreään esinejoukkoon, ja sinun on asetettava esine kaareville pinnoille, kuten sylintereille tai palloille, tässä tarjoamme sinulle ratkaisun.
Ensinnäkin sinun on napsauta ”luo” -vaihtoehtoa ohjelman oikealla puolella olevassa osassa, napsauta sitten ”muodot” -painiketta ja ennen kuin valitset lisättävän muodon, on erittäin tärkeää valita ”autogrid” -ruutu.
Kun laatikko on valittu, voit valitse pallo tai sylinteri jonka haluat sijoittaa, näet myöhemmin, että kun vedät sitä tai lisäät sen tasoon, mainittu kuva mukautuu jo lisättyihin kuviin.
Ei ole väliä, haluatko sijoittaa sylinterin tai pallon, 3D Studio Max mahdollistaa sen suuri valikoima toimintoja ohjelmassasi, joista kannattaa maksaa.
Mutta tämä ei pääty tähän, tässä ohjelmassa on useita toimintoja, jotka voit käyttää hyväkseen ja että tänään aiomme opettaa sinulle.
Kuinka luoda yksinkertaisia esineitä laatikkoon
On erittäin mielenkiintoista erilaisia mahdollisuuksia, joita on erityisesti geometristen muotojen suunnittelu kuin kuutiot. Halusitpa suunnitella suljetun tai avoimen laatikon, on otettava huomioon useita asioita.
Jos esimerkiksi olet kiinnostunut suljetusta laatikosta, voit luoda jokaisen seinän itse. Kuitenkin sisään luomisprosessia voimme kohdata tiettyjä vaikeuksia.
Joskus, kasvot voivat olla vastakkain, toisin sanoen se, mikä menee sisälle, näyttää ulospäin ja / tai päinvastoin.
Korjataksesi sinun on tiedettävä hyvin, miten käännä 3D Maxin säännötja onneksi prosessi ei ole monimutkainen. Aloita normaalin modifikaattorin ja sitten Unify -vaihtoehdon käyttäminen, kaikki kasvot katsovat yhteen paikkaan.
Toinen ratkaisu koostuu tee editointipoly ja valitse sitten aliobjektit, toisin sanoen vastaavat kasvot, ja suorita niiden kasvojen käänteinen vaihtoehto ’käännä normaalit’
Tärkeitä vinkkejä pitää mielessä 3D Studio Maxissa
Joskus on normaalia, että meidän on vaikea poistaa objektia, mutta älä kirjoita nörttiystävällesi uudelleen ”En voi poistaa esineitä 3D max -muodossa”, muista MiraComoSeHace löydät aina ratkaisun.
Paina vain mitä tahansa kaksi näppäintä poistettavaksi (poista / poista ja / tai askelpalautin). Samoin, jos olet juuri tehnyt jotain, paina CTRL + Z.
Optimaalisin Kun käytät tämän tyyppistä muokkausohjelmaa, sitä on käytettävä tietokoneen kanssa, jolla on riittävät resurssit.
Tätä varten sinulla on oltava vähintään 4 Gt RAM -muistia, mieluiten 8 Gt. Samoin, jos sinulla on 4-ytiminen prosessori, voit varmistaa, että ohjelmasi sallii sen käyttää kaikkia sen toimintoja.
On normaalia, että kun kopioit joitain objektia ohjelman sisällä, Sinun tietokoneesi voi hidastaa. On kuitenkin olemassa tapa estää tietokone hidastumasta, kun kopioidaan monia kohteita.
Riittää, kun suoritat tavanomaisen toimenpiteen, mutta älä valitse avautuvassa ikkunassa vaihtoehtoa ” kopioi ”, valitse ”instanssi” -vaihtoehto.